Natti Natti...

Kära vänner, nu är det strax dags för mig att nanna. Ska bara gå ut med doggen samt göra mig en eller två goda toast. Är jättehungrig.

Imorgon så blir det först fika med min Mr. T, sen blir det jobb. Ska ha en möhippa för 10 personer i butiken imorgon. Ska blir skoj, alltid så rolig stämning. Tyvärr är jag själv men det går ju bra det med. Tar bara lite längre tid.. =)
Sen på kvällen så hoppas jag att jag är ledig. Ser så ut nu i vart fall. Och då ska jag  på en liten fest, och fira av Miss. K som flyttar till London till sin Miss. M. Ska bli kul, alla är där, mina grabbarna grus med. Skoj skoj. Men nöjer mig nog med att gå på förfesten. Dels är jag pank precis innan löning och sen så måste jag ju hem till doggen.



Hörs imorgon mina raringar!

Bjuder er på en nattbild över Uppsala slott...

Malle - nattar sig inom kort...

Kommentarer
Postat av: Lisa

gud vilken härlig blogg :) gjort designen själv? vore fint med fhjälp isåfall haha :)

2008-08-23 @ 00:16:54
URL: http://sheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0