Kväller...

Nu harjag varit riktigt duktig. Tvättat tre maskiner med tvätt, lagat korvstroganof med chili, dammsugat, dammat, våttorkat, vattnat blommor, gått med sopor, skurat kylskåpet, skurat badrum och tvättat speglar. Mm, en eloge till mig!
Så nu är det sjukt nice här hemma.. har dessutom bäddat med nya lakan så i natt kommer man sova som en prinsessa!

Har badat lilla Bossen med, det behövdes. Han var så skitig. Så nu är även han ren och väldoftande.

Ush är så sjukt trött, så ska nog alldeles strax sova. Imorgon är en ny dag, och jag ska städa inför vintern på balkongen osv. Men imorgon blir det bloggning igen, som vanligt, och ett nytt hett skönhettips!



Malle - renligheten själv...

Kommentarer
Postat av: Patricia

söt hund :)

ja, jag kan tänka mig att det är tufft! hoppas allt går bra iaf! jo jag är nöjd faktiskt, men jag hatade sminkväskan man fick när man började kursen! haha.. rättare sagt: så fult smink man fick! men det var "basic" färgerna dårå! Jag gillar Carro mer än Shaul :)

2008-08-18 @ 23:52:27
URL: http://shoelover.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0