Jobb på Birger Jarl igår...

Jobbade ju som bekant på BJ igår.. Kom dit och förväntade mig att mötas av Miss. A, men det var Mr. P som dök upp.. ja hade helt kollat fel på schemat. Men men, vi började öppna borden kolla rapporten som vanligt. Sen började det SPÖREGNA, utan dess like så krogen besluta att stänga utebordet. Så vi ringde till Miss. J som skulle jobba så hon fick vara ledig.

Guud va dött det var med folk på grund av vädret. Gästerna kom inte förens strax efter tolv. Vi började strax innan tio, så vi hade astrist i två timmar. De spelade seg musik så man blev bara allmänt trött. Men men, alltid kul att umgås med Mr. P så inte för den sakens skull.
Men vid halv ett snåret där så började folket att droppa in och det blev fullt som vanligt. Lite spel dock, men det gick bra överlag så vi fick en del provision.

Hände en liten rolig sak.. Tyckte att killarna i baren var ovanligt trevliga och smajlade på som aldrig förr.. tyckte att det var lite skumt. Men senare på kvällen så kom Miss. J, för hon skulle hämta sin jacka som Mr. P hade. Då berättade hon att hon börjat träffa en kille i personalen, som sagt till polarna att han hade bärjat träffa, och gängat Cherry-brunetten. Och jag är den enda riktiga brunetten på Cherry, Miss. J går lite åt det röda hållet. Så flera hade trott att det var jag.. Hahahah.

Träffade Mr. R med. Det var verkligen inte igår. Kul att se honom igen!

Tänkte att jag skulle slänga in en till portfoliobild..



Modell - Söta melene
Make up & Hår: Jag
Fotograf: Axel Engström...

Malle - börjar bli lite normal igen efter all pasta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0