Jobb och mys med lintott...

Sitter på jobbet, återigen... Tycker att jag är här nästan lite väl ofta.. =P
Närå.. jobbar till kl.14.30 idag och sen får vi se vad som händer. Ska förhoppningsvis tvätta. Kanske träffa Mr. B över en lunch med. Time will tell så att säga. Tvätta är dock ett måste... Skulle vilja åka till ikea med men det får bli nästa vecka tror jag.

Igår då... då åkte jag hem, städade av det värsta, ringde lintotten som satt hemma framför tvn och väntade på att jag skulle bli klar. HUNGRIG! Åker till MAX för att köra driven, vad händer om inte motorhaveri på en av hans skrotbilar. Kul... som tur va så var det ingen kö eller så och efter 10 min så fick vi igång den. Men mat fick vi och brummade hem och vräkte i oss då båda va lika hungriga. GIck ut och försökte leka och kasta boll med Bossen, men han ville bara äta blommor så gav upp efter ett tag. Gick in och kollade på klassikern, Kejsaren nya stil. Klockrent!

Sen var båda så trötta att det blev natti natti, men först en promenad med bossen innan jag och den lilla råttan nanna.
Trevligt!

Ska se till att damma lite här på jobbet.. skriver mer när jag kommer hem.
Hade gött så länge!

Malle - sleepy...

Kommentarer
Postat av: jenna

jordgubb/hallon med banan :)

2008-08-12 @ 10:47:23
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag är beredd att hålla med såklart ;D Verkar bli en rolig rulle , bra start på hösten

2008-08-12 @ 12:20:47
Postat av: Marie

Ja, det funkar! =) Hoppade du haft en bra dag!

2008-08-12 @ 16:57:03
URL: http://sweetmary.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, jag finner mig också sitta på jobbet lite väl ofta ;)

2008-08-12 @ 19:02:28
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0