Jag vill ha...

Det finns ju alltid en massa saker man vill ha, och när man får nått man vill ha så finns det alltid nånting till som man trånar efter. Jag har två saker som jag VERKLIGEN vill ha, och oxå faktiskt behöver. Det ena är en ny kamera då min är mer eller mindre slut, det funkar ibland, men det är väldigt sällan. Den jag har är jättebra, är supernöjd, men det blir ingen skörpa i bilderna längre, allt blir suddigt och den laddar ur sig heela tiden. Även med nya batterier. Så med fyra år på nacken så finns ju ingen garanti eller så kvar så är likabra att skaffa ny. Men med min ekonomi så får jag nog vänta ett litet tag, eller alternativt smöra lite för päronen.
Det andra är en ny dator. Denna jag har funkar ju sådär. Visst, ibland funkar den bra, men är en massa krångel med den hela tiden. Den har varit inlämnad flera gånger, och dom kan se att det är MASSOR av fel på den men de kan inte laga den, men jag får heller inte ut en ny trots att jag har garanti kvar... Så kommer att bli en ny dator inom en ganska snar framtid för mig med... men det är väl kanske inte prio ett....

Det är lite lustigt det där med att man aldrig riktigt blir nöjd. Även om ja sen jag öppnade eget har lärt mig att VERKLIGEN hålla tillbaka. Då man som egen företagare första åren i princip lever utan pengar. Så shopping har lixom inte riktigt varit ett alternativ för mig. Men nu så börjar mer och mer stålar rulla in så nu kan man snart gå och shoppa som alla normala dödliga igen, och som jag längtar!!!

Malle - myser med lite varm choklad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0