Italiensk supermat...

Sådär.. nu har jag gjort alla måsten för dagen. Var först iväg en sväng till minneslunden med familjen och hälsade på syrran som skulle ha fyllt 27 år idag. Tiden flyger iväg..
Sen blev det käk på Il Forno Al Legna, en jättemysig italiensk restaurang. I love it.. en av min aabsoluta favoriträtter finns där. En pasta med nån god gräddsås, oxfilé, knaperstekt bacon och parmesan. Så himla god. Skulle nog kunna föräta mig på det. Mumma... rekomenderas starkt om du är i Uppsala.

Sen åkte vi hem hit, mamma ville träffa bossen lite. Hade liten möten om en del av projekten, kollade på lite sånna saker och tog vissa beslut. Nu har dom åkt och jag är ledig för idag. Skönt. Jag är trött sen inatt.

Får se vad kvällen bjuds på.. kanske en promenad med Mr. R.. skulle ju vara nice. Men men.. först tror jag att det får bli en dusch.



Är så sjukt fint där.. ser inte ut så på bilden... men, är väl svårt att fånga det hela. Men tycker nästan att det är finare på vintern.. ska försöka ta nån bild nån gång.
Spöregnade när vi körde dit... men så fort vi körde in genom grindarna så slutade det. Var som att någon hade stängt av en kran.. kändes lite skoj... Var det ett tecken eller bara en slump?

Malle - ska slänga sig i soffan ett litet tag och smälta maten...

Kommentarer
Postat av: H A N N A

fin designen var :)

2008-08-03 @ 20:06:26
URL: http://bossladie.blogg.se/
Postat av: H A N N A

ah jag såg det, klickade in från hennes sida :)

2008-08-03 @ 20:16:13
URL: http://bossladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0