Hemma från födelsedagsfesten...

Kom precis hem från Miss. T och Mr. A´s fördelsedagsfest. Var ett litet gäng där som firade att Mr. A fyllde 24 år.
Mr. A och Mr. D lagade lasagne och sen så blev det lite fest. De andra skulle gå ut på snerkan senare. Jag som inte har något kårleg får stanna hemma... =). Men eftersom jag jobbar i alla fall imorgon så hade jag stannat hemma hursom.
Men det var trevlig, mycket god mat gott att dricka. Vi drack Spritsers (50/50 vin och sprite), det är faktikst riktigt gott.



Ska leta fram lite papper som jag behöver till imorgon på morgonen, sen ska jag göra mig iordning för sängen. Ska upp tidigt imorgon för ett möte på morgonen. Sen blir det jobb och Miss. L kommer förbi.. var längesen man såg henne. Så det ska bli kul.

Ni får sova så gott därute sötnosar!

Malle - dags för sängen....

Kommentarer
Postat av: Carro

klart att hon blev :) sov gott!

2008-08-05 @ 23:33:02
URL: http://rockit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0