Hell is just a Sauna...

My god va jag har mått konstigt idag. Skitont i magen hela dagen, och det går ju aldrig över.
Men men, har fått i mig riktigt GOD mat, var med familjen på Kött, Kök & Bar för att fira att butiken firar två år idag.

Har fått order om att gå på denna restaurang länge, men aldrig blivit av. Men nu så... och jäävlar va gott det var. Där kommer jag verkligen försöka äta oftare. Men är dock ganska dyrt, kostade 1200 Kr för fyra att äta, med läsk och lättöl.
Bara huvudrätt då då.. men för den maten skulle jag kunna betala det för bara mig!

Tror inte att det blir nå mer bloggning ikväll, ska försöka sova, och bli av med mitt magont. Så skönhetstipset får vänta tills imorgon, men det hoppas jag att ni står ut med, och att ni förstår.

Natti natti för idag!

Malle - trött, och ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0