God morgon...

God morgon, eller har varit uppe ett tag, men har inte satt mig här förens nu... Blev inge sthlm, ska dit imorgon itsället då de inte va säkra på att de skulle hinna plocka ihop allt till idag, och jag sitter inte och åker i onödan.
Så imorgon eftermiddag drar jag en sväng till sthlm.

Nu blir de lite frulle och sen så ska jag betala de sista räkningarna... Suck! Kan ingen inför räkningsfira månder, år, livstider??

I eftermiddag ska jag ha ytterligere en portfolioplåtning, denna gång en fashionplåtning med mycket svar.. me like!

Malle - hörs senare!


Kommentarer
Postat av: tess

hehe ja den e grym, men den har väll inte slagit i sverige?jag kan inte minnas att jag hört den på radio iaf :S

2008-08-27 @ 12:30:09
URL: http://brilliantbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0