Faller för grupptrycket...

Alla skriver ju vad de tycker om de stora bloggarna så då tänkte jag att även jag ska göra det.

Kenza:
Jag diggar henne. Så otroligt vacker tjej, gosh, om man ändå hade hennes utseende. Visst hon är ung och det kan ibland genomsyras i hennes blogg så som alla cigaretter på bilder osv. Men hon är som sagt ung, det är så hon ska bete sig. Tycker dock att hennes blogg har blivit lite tråkig på sistonde. Mycket tugg om TH och Teo, samt inte så bra uppdatering, men hey, tjejen har ett liv, cut her some slack!

Kissie:
Jag diggar fan denna brud. Visst hon är inte alltid så smart i det sättet hon gör saker, men hon är ung och fjortis. Och hon står för det!
Hon hade sitt sätt att få folk till bloggen, andra har ett annat sätt. Men det funkade ju, och nu kan jag tycka att hon borde ge sig och bli lite ödmjuk. '
Folk tycker ju att hon är blondinbellas lilla copycat, men enligt mig så har hon lyckats bättre än blondinbella utan att behöva anstränga sig särskillt mycket. Blondinbella ville ha eget tvprogram, kissie fick ett eget tvprogram osv...

Stina - lee:
Även här en otroligt vacker äkta tjej. Varje gång man ser en bild eller ser på en videoupdate så vill man bara ge henne en kram. Visst skriver hon om vardagliga saker som kanske inte alltid har en AHA-upplevelsefaktor, but i like it!
Jag tycker att hennes "trista mellanmjölksliv" är skoj att läsa om.

Englas Showroom:
Har varit inne två gånger, har aldrig blivit mer och kommer nog tyvärr inte att bli mer. Vet inte varför men fastnar inte riktigt för den. MEn smaken är ju som baken, delad!

Blondinbella:
Ja du... denna brud tycker jag inte alls förtjänar all den uppmärksamhet hon får. Enligt mig skriver hon inte intressant, hon skryter bara om sig själv och uppmanar ALLA att hela tiden kolla på henne, och om man missade det, kolla här istället osv.
Att hon räknas som proffsblogg förstår jag inte heller. Men visst det är Go i tjejen och hon arbetar ju hårt.
Jag kan tycka att denna brud behöver komma ner på jorden lite. Hon lever i en fantasivärld, och färväntar sig att världen ska rätta sig efter henne. Dessutom klankar hon mer än ofta ner på så kallade medelsvensons. Det vill säga typ 99 % av hennes egna läsare, som ser till att hon har det så gått ställt som hon faktikst har...

Jaha, det var mina åsikter. Tycker att det finns fler bloggar som borde få synas mer och några borde få mindre uppmärksamhet.

Malle - åsikter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0