En liten dagens...

Sådär.. innan jag tar mig ner på stan så ska jag slänga upp en dagen... och vet ni vad? Kameran funka, tror dock endast att det beror på att den är helt nyladdad. Men belv några bilder på makeup och kläder...

  

  


1. Makeup, lite sotad look med en mellanbrun skugga. Eyeliner och kajal.
2. Visar maken och ger mina söta läsare en puss.
3-4. Mina kläder, blev inte världens bästa bild men. Jeans, tunika och högklackat.

Nu ska jag ut med lillfisen och sen blir det ner på stan... Måste gå till Claes Olsson och köpa lampor till mina spottar i köket...

Malle - hörs när jag kommer hem...

Kommentarer
Postat av: Mattias

snygg makeup

2008-08-12 @ 09:57:59
URL: http://mattiasbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0