Dagens...

Kom hem från jobbet för ett tag sen, har redan hunnit slänga in en andra tvätt. Håller på och städar och donar för fullt.. Men tänkte att jag måste ju skriva en liten rad eller två här också.
Sminkningen gick jättebra, och jag slapp dessutom att jobba eftermiddagen. Bilderna från dagens plåtning får ni se så snart jag fått dom skickade till mig. Dessutom fick jag höra att bilderna från förra plåtningen (rosa-glitter) kommer jag att få i helgen så håll utkik. Jag är så grymt spänd ¨på att se hur de blev.

Tänkte även att jag skulle lägga in lite bilder, dels så lyckade jag ta en bild på mitt hår som jag gjorde lite hollywoodsvall¨på i fredags innan kvällsjobbet, och sen lyckades jag ta en bild på min outfit idag. Dick var det ingen bra dag att ta bild på mitt face.. =P





Stickad klänning: Gina Tricot
Leggings: H&M
Benvärmare: H&M
Pumps/stövletter: Din sko (8 cm klack)

Yap, de var väl de... och ja jag står i bh på första bilden, men efetrsom mitt hår döljer de mesta så bjuder jag på den... =)

Malle - har tur med kameran ibland...

Kommentarer
Postat av: Katti

Va fint ditt hår var :) om man ändå orkade fixade så fint

2008-08-18 @ 21:32:19
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är så otroligt vacker på den övre bilden <3

2008-10-02 @ 02:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0