Veckan... en recap!

Hello... dåligt dåligt med uppdatering här.. men har strulat en hel del för mig, har gått och skriva inlägg men inte lägga upp dom, och sen har jag inte riktigt haft tid heller.

Men men.. tisdagen blev en lugnt dag hemma för mig. Spenderade halva dagen på balkongen, och halva dagen framför datorn. Rensade ut ordentligt, sorterade och så vidare. Välbehövligt. La äntligen in Limewire igen så nu kan man ladda hem musik igen. Lycka!!

På onsdagen så jobbade jag för att sen ta mig hem till Knivsta för att fira mamsen, hon fyllde 52 i torsdags. Blev lite fike, top model och sen hem igen. Upp på torsdagen för att jobba hela dagen. Skulle ha städat och tvättat igår, men sköt upp det till idag istället.

Idag så var jag först på begravning, sen har jag jobbat, städat, solat och tvättat. Nu ligger jag framför tvn och kollar på Notting Hill, svullar lite chips med. Mumma!

Malle - hoppas att ni har haft det bra, I´m back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0