Uppdatering...

Ojoj, nu har det varit svårt att logga in igen hela dagen. I vart fall för mig. Men dom håller ju på att byta plattform.. så alla problem som vart kanske försvinenr helt när dom väl flyttat allt.

Men men.. igår blev en lugn och städig dag.  Städade och småplockade lite under dagen. Sen på kvällen så kom Mr. M hit (gud vad jobbigt att det finns två Mr. M, men men det var inte den "speciella" Mr. M anyways). Vi käkade lite mat och slappade framför tvn hela kvällen. Jag var förövrigt riktigt grinig. Någon som herrn mer än gärna påpekade.. :P
Såg på Butterfly Effeckt och någonting till som jag inte kommer ihåg...

I dag var jag och mamma på IKEA, Åhlens och Stadium... införskaffade diverse saker.. kommer bilder och så senare. Sen har jag fipplat med de grejerna samt städat av en snabbis igen. Fan man gör inte annat än att städa. Ska gå och köpa lite dipp så ska jag käka lite morötter med dipp. Mumma...

Hej så länge!

Malle - städar snart ihjäl sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0