Toooop Modeeeel...

Sitter och kollar på Top Model... Ush var lite tråkigt avsnitt idag tycker jag. Hoppas att Ambreal åker.. förstår inte hur hon kan ha hängt med så länge.

Var ute i en timme innan det började och sprang och gick med doggen. Han hängde med bra han. Fast tror han tröttnade efter ett litet tag. Men det var skönt.. var inte speciellt tungt idag heller.. men tyvärr så tröttnade bossen innan så blev inte så jättemycket springande men det blev lite i vart fall. Jag börjar ju nästan bli lite taggad när jag är ute.

Nu har jag mumsat i mig lite morötter med dipp och isvatten. Lite nyttigt i vart fall. Ska ta en dusch och diska snart med. Suck, diska är ta med fan det enda man gör...

Malle - löparmalle....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0