Städa städa stäääda...

Jaha, nu har man äntligen orkat ta sig upp ur sängen på riktigt för denna morgon. Min planering för dagen är ju städa mm mm mm. Allt sånt där tråkigt. Det behövs verkligen. Tog beslutet att jag har ju två dagar på mig så jag komemr att ta det lite lugnt med städningen. Lite idag lite imorgon. Får se hur mycket som klaras av idag. Jag ska ju trots allt inte stressa. I och för sig behöver jag inte stressa för att hinan få allt gjort men men.

Igår kväll då... Jag och Miss. S lagade ju tacos och söp lite. Skojsigt skojsigt. Sen kom Mr. E förbi med. Skojsigt det med. Så vi kollade världens bätsa Disneyfilm, Kejsarens nya stil, och sedan Sin City. (Recensioner kommer sen)
Ja vi satt väl mest och snacka skit, och kom i säng i hyffsad tid. Idag mår jag strålande!

Nä.. städa kanske ?

Malle - seg start på lördagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0