Snart smäller det...

Det närmar sig, tiden börjar bli knapp.. snart skall det springas!!
Jag vet inte riktigt hur jag skall ställa mig till det hela. Jag HATAR verkligen att springa. Jag blir nog hellre släpad bakom någon bil iförd bara bikini.. ungefär så mycket diggar jag att springa. Får se hur det går, jag hoppas bara att det går hyffsat bra så att man blir lite taggad till att fortsätta att springa.

Ser att det kommer fler och fler läsare till min lilla blogg. Skojsigt hoppas att ni stannar kvar, droppa gärna nån kommentar då och då. Har ju inte så många läsare sen bytet av blogg, och har hittills inte lämnat ut den nya bloggen, men det kommer. Hoppas att ni tycker att mitt meningslösa dravel är hyffsat intressant för er.

Ska ju som sagt tidigare göra mycket inlägg om smink och om makeup, och var lugn det kommer. Just nu är allt så kaos bara... men kommer hinna bli lite i veckan i vart fall, det får dras igång allt eftersom.

Nä nu ska joggingskorna på... Wish me Luck!!


Malle - hurtbulle... NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0