Så underbart väder...

Blir lite småless på att blogga just nu... man vet aldrig om man ens kommer in eller inte.. och om man har kommit in så vet man inte om dte man skriver går att publicera eller ej. Men vi hoppas på det bästa nu då.

Var ute på en liten långpromenad med grisen i morse, gjorde frukost i lugn och ro för att sedan traska ner på stan men Miss. T. Vi skulle käka lunch. Först så hade vi tänkt gå till Paus, nått nytt ställe nere vid ån, men vi blev så hungriga så blev MAX uteservering istället. Vädret var ju så sjukt fint. Riktigt varmt.. så blev första lunchen på en uteservering i brillorna då.

Sen småstrosade vi lite på stan. Gud vad jag vill ha pengar. Fy fan... men men. Miss. T hittade dock en fin bikini.
Var förbi jobbet igen för att hämta hunden, sen en till promenad i det sköna vädret.

Håller på och tvättar för fullt. Skönt att få det gjort.. förrådet blev dock inte fixat idag. Min granne höll på att fixa hennes förråd brevid, och jag pallar inte göra det när nån står brevid. Jag vill pilla och dona i lugn och ro.
Får blir till helgen eller till nästa vecka. Hoppas även att vädret håller i sig så att jag kan olja balkongen och utemöblerna. Kanske att jag rensar bland fjolårets blommor idag.. hrm...

Nä nu ska en ny maskin laddas!

Malle - hittas i tvättstugan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0