Med lite mat i magen så...

Sådär.. då har man kommit hem från jobbet och även fått i sig lite mat. Blev lammfärsbiffar. Mumma. Tyvärr var det ingen fetaost i denna gång men men går ju bra det med. Gott med lite tzatziki också. Mamma påmindre mig så snällt om att jag har ju faktiskt en heel påse med bullar i frysen som jag fick av min moster i påsk istället för ett ägg med godis. Så den påsen ska förflytta sig från frysen till min mage under Top Model. Yeeees!

Bossen har varit lite olydig idag... detta tycker vi inte om. Men som tur är så vet han ju att han gör fel, för han skäms redan innan man kommer på honom och ger honom skäll. Han är bra konstig den där hunden. Men förbannat söt. Just nu ligger han gömd under datorn och min kjol och skäms.
Snart får ju skrutten börja gå i valp och aguility (stavning?) kurser. Det ska bli skoj. Speciellt om det kan ta o bli lite vår snart, då kan man ju faktiskt även njuta av att vara ute.

Malle - Bullmonster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0