Kväller...

Min planering inför kvällen, att hinna med lite småplock gick det väl sådär med. Jag valde helt enkelt att avstå. Med motiveringen att jag är ju faktikst ledig i helgen och hinner göra det mesta då. Men måste säga att jag är lite småstressad över det.. :P Jag hatar att inte ha städat omkring mig. Nu har boss fått springa in med blöta tassar, disken är odiskad sen i söndags (visserligen är det inte mycket då jag bott hemma), dammigt och skitigt. Men jag måste lära mig att jag behöver inte göra allt på en gång. Även om i princip allt skulle kunna vara fixat på 2-3 timmar, så tar jag det imorgon, innan och efter jobbet. Tvätten samt rensning av förrådet blir på lördag.
Även solningen sköt jag upp till imorgon. Orkade inte gå fram och tillbaka. Lat jag veeet.... suck.

Ush torsdagar är en så dryg dag. Inget bra på tv alls, så är vädret grått och regnigt. Så intekan man ta en lång promenad med skrutten heller. Nä ush vad negativ jag blev nu känner jag. Ska börja dra mig mot sängen så att man kan nanna inom en snar framtid.

Lagade i vart fall en jättegod middag med nån köttfärsmojs och coscous... mumma. Har jag matlåda till imorgon med!
Nu tackar jag för idag!

Malle - önskar er alla godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0