Jaha ja...

Yes, nu dag och man är åter på jobbet igen. Skojsigt, eller inte.. :P är väl inte allt för pigg. Men har vart en bra dag. Har haft sällskap av Miss. M och Miss. S också. Trevligt! sltar ju snart med och då ska jag hem och ladda inför Top Model, myyycket viktigt!

Nya Sales managern från Mist var här i morse med. Mycket trevlig och positiv tjej! Ser jäkligt lovande ut. Gillart skarpt! Hon hade två praktikanter med sig med, även dom var supertrevliga. Kan nog (eller kommer) komma mycket bra ut ur det här.

Hmm.. va gjorde jag innan London då?

Jag var ju på middag hos Miss. S innan jag jobbade på lördagen. Jobbade ju på saluhallen, hade inte allt för mycket att göra, va riktigt lugnt. Men skönt det med. Maten hos Miss. S var supergod, och så hann man slappa lite framför tvn med. Efter jobbet drog jag Miss. S och Mr. P tillbaka till Miss. S för att hämta lillskrutten som hade fått stanna kvar.

Söndagen så hände ju i princip ingenting. Eller blev mys med film och trevligt sällskap i form av Mr. M. Måste få tillägga ett litet wee... som jag sa tidigare så kollade vi ju på Rambo.

Sen hann jag inte så mycket mer. Desto mer hann jag (tyvärr) när jag kom hem från London. Kom hem på torsdagsnatten vi ungefär halv ett. Bestämde mig för att packa upp lite snabbt och ta en dusch innan jag gick och la mig. Hellre lägga mig lite senare än att gå upp lite tidigare.
Upp med tuppen för att ha lektion på Linné. Och den kan få bli ett separat inlägg.. :P
Tillbaka till butiken, ÄNTLIGEN få träffa skrutten och sen dra direkt från jobbet hem till Miss. S som fyllde år. Vara där ett tag, hämta kusinen på stationen, åka hem, göra sig iordning för att sen åka och jobba nattpass på Bj.
Jag behöver väl inte tillägga att jag var helt död.. med tanke på att hela Londonresan gjorde en totalt utmattad, man jobbade ju dygnet runt när man kom hem med. Så humöret var väl inte alls på topp. Men det gick bra, dock jäkligt lite spel. Det är jobbigt när man är trött.
Hem sova som en stock, upp klockan 9 för att få hem kusinen, tvätta och städa. Vidare till butiken för ett par timmars jobb. Fick dessutom jobba över med nästan en timme. Well men gick ju bra det med. Hem och sova lite, för att senare åka och ta nästa nattpass på BJ.
Denna kvällen var riktigt seg. Lite folk, lite spel, många idioter, trött som aldrig förr, och dessutom så började mina visdomständer spöka. Jag har egentligen en sak att säga om kvällen... SUCK!
Hem igen för att få sova... tror ni att jag fick någon sovmorgon... ?? NEJ

Söndagen var dagen då pappa fyllde år. Så var bara till att gå upp i hyffsad tid, göra sig lite snygg och åka på kalas. Fick goda bullar, och god tårta som mer än väl slank ner. Sen så blev det inte så mycket mer för mig på kalaset. Jag somnade i soffan och sov i princip igenom hela ståhejet.. bra dääär!!

När jag väl kom hem igen så krävdes det ju inte allt för mycket för att få mig att klappa ihop. Sov så jäkla bra i söndags. Den sömnen var mer än behövd.

Helvetesveckan var över!!

Malle - jobbar jobbar jobbar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0