I´m back... finally...

Well, ni får ta och ursäkta min lilla radiotystnad. Men finns ju faktiskt flera bra och godtagbara anledningar. Blogg.se var ju helt omöjligt att komma in på innan jag skulle dra till London, och sen var jag ju där borta utan dator och internet. Efter det har det varit lite... sådär.. men mer om det i ett senare inlägg.

Men men kommer komma uppdateringar och bilder från London, samt lite om vad som hänt efter att jag kom hem.

Jobbade natt både fredagen och lördagen helgen innan jag skulle åka. Båda kvällarna på BJ. Gick bra, men va riktigt lugnt. Inte allt för mycket att göra.
Passade på att städa, och packa under helgen med då jag drog till Knivsta för att utgå därifrån på måndagsnatten.
Skulle ha tvättat men fanns ju ingen tid... suck.

Hade en jättemysig söndagskväll med Mr. M... Vi såg på Rambo, hm, 4? Den senaste i vart fall. Inte riktigt min typ av film men helt Ok. Kan ju slänga in ett inlägg om filmen senare. Jag somnade i vart fall med ett leende på läpparna den kvällen. Han gör mig glad.

Nä ska gå och kolla det sista på So You Think You Can Dance Scandinavia nu... later!

Malle - breaks the radiosilence...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0