Här går det undan.. NOT

Hmm... jag har väl hinnut en bit in på städningen... men får skjuta upp det mesta till imorgon i alla fall. En grinig Mr. M ville komma hit och få mat. Jag måste också äta, är cphungrig.
Men hann med lite i vart fall:

Dammsuga
Damma
Våttorka
Torka av och putsa lite i badrummet
Torka av och putsa lite i köket
Gå ut med sopor
Diska
Gå igenom papper
Vattna blommorna
Fixa lite i hyllan vid tvn
Borsta tänderna på Lillskrutten

Nu ska jag gå ut med skrutten igen sen ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite. Sen tror jag att skrutten skall få sig en liten omgpng i duschen med. Han blir säkert överförtjust! :P

Hejpa sålänge!

Malle - fixar och donar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0