Glajjerna på...

Här har vi en liten dagens outfit... har ganska tråkiga kläder på mig idag.. men men. Fick i vart fall använda ballerinaskor för första gången (i sverige) i år. Weee... Sommaren närmar sig...

Detta hade jag alltså på mig:

   

Tunika - Gina tricot
Jeanskjol - MQ (flera år sen)
Skärp - MQ
Leggings - H&M
Ballerinaskor - Din sko
Klocka ?
Armband - Indiska

   


Sminket fick va hyffsat naturellt idag med. Har verkligen inte orkat sista tiden.. men men ska ta tag i det snart.
Håret är lite smålockigt efter att jag sovit i en inbakad fläta. Nått som jag gjort mer och mer på sista tiden. Har äntlingen lärt mig att göra sådana på mig själv. 
Mina nya fina glajjor (som jag bara älskar) har fått åka på flera gånger denna veckan... Så även idag.
(Ni får mer än gärna bortse från de gigantiska påsarna som jag har under ögonen.. :P)

Malle - Njuter av vårsolen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0