Dagens outfit...

Sådär... nu ska jag strax till jobbet. Har sminkningar direkt på morgonen så måste va där tidigt och fixa iordning. Kommer inte att ta med mig datorn till jobbet idag för att jag helt enkelt inte orkar släpa på den.. :P

Så slänger in en liten dagens outfit så skriver jag mer sen ikväll.
Måste fota med blixt för är så mörkt i min hall, och då blir det ju som det blir. Tvätta spegeln??



Skjorta från London,
leggings H&M (london),
skor från Nilssons (Bronx).
Armband H&M,
klocka ?,
Halsband H&M.

Sminket var ganska neutralt fast med en lite mörkare grå skugga... synd tyvärr inte så bra på bilderna.
Håret enkelt självtorkat.

   

And i´m off!!

Malle - knatar till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0