Barnjävlar...

Just det måste få avreagera mig lite... Fy fan. Va nyss ute med grisen. Så kom vi bort till dagiset som ligger precis vid mig. Ut kommer två ungar, först kommer en ganska "normal" unge. Han tittade på hunden lite på håll, jag försökte få Bossen att gå fram för han ville ge honom en pinne (Boss could´nt care less), men Bossen har alltid varit lite smårädd för barn. Så han gick därifrån, men då kan hans lilla sattyg till bror. Han börja skrika och jaga Bossen som fick tokpanik. Jag försökte lugna ner honom men han fortsatte bara jaga honom och hålla på. Så jag tittade lite på pappan som kom gående. Men han sa inget förutom - Ja dom e inne i en period då dom tycker om små hundar. JAHA?

Så jag försökte istället gå därifrån, egentligen vill jag be unghelvetet dra håll helvete, strypa honom med kopplet eller dylikt, men jag fösökte gå därifrån istället. Försökte flera gånger påpeka att han vill nog inte leka, han är rädd. Men ja då bestämde sig pappan för att dom kunde ju ta samma väg som oss så fick unghelvetet leka lite mer med hunden. Vid det här laget hade Bossen svansen så mycket mellan benen att man såg HELA ryggraden på honom som om den hade legat utanpå kroppen på honom. Lyckades till slut i vart fall bli av med Djävulen och ans avkomma. Men Bossen var så jäkla skrämd så ville inte gå in med honom utan gå en bit till med honom för att han skulle hinna lugna ner sig innan man gick in. Va väl ute i 20 min till, och han lugna väl ner sig lite men inte helt. Nu va han rädd för allt han mötte, sprang fram o tillbaka i panik och bara drog. Så tack för det jävla dampbarn. Nu kommer Bossen förmodligen alltid vara rädd för barn med tanke på att han total vägrade i panik att ens gå förbi dagiset som var tomt!

Kan inte folk uppfostra sina barn idag... en fel jävla käftsmäll hade han fått om jag inte hade blivit av med honom när jag blev det.

ANYHOOW..... tog några bilder på smuschis ute..

            



Malle - såg förövrigt sin första jävla tussilagohelvete ute idag...

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Oj hårda ord där!

2008-04-15 @ 18:19:37
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0