Återigen måndag...

Jaha... då var det måndag igen... känns väl lite sådär.. men är ledig till på torsdagen så det känns ju super. Valborg är ju på intågande med. Men vart tog de fina vädret vägen?? Ska ju regna på valborg med, suck. Får gärna va mulet och så, bara det åtminstonde är varmt.

Vet inte vad det är men är sååå trött. Jag sover och vilar, men så fort jag stannar upp så är jag helt färdig. Börjar kanske bli sjuk igen. Cross your fingers att så inte är fallet.

Ush... känner att jag är i en sits som jag inte riktigt behärskar. Jag vet inte vart jag eller andra står. Jag vill ha svar, definitiva svar. Hela grejen känns skum... eller vet vart jag står, åtminstonde på ett ungefär, men jag vill veta vart andra står. Jag vill veta vad som gäller. Drygt.... ska i vart fall få träffa min lilla Böm imorgon. Får se om hans råd kan göra en lite klokare. Suck...

Ska nog se till att göra nån middag.. vet inte riktigt vad bara. Är inte så jättehungrig så får bli nått lätt. Sen blir det dusch av liten råtta. Han är i stort behov av en liten petit dusch.

Hmm... ska nog slänga iväg ett sms till Mr. M med...

Hej så länge!

Malle - söker svar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0