3 nya skor i samlingen...

Var även och shoppade några skor idag. Jag behövde lite nya, till jobb träning och så...

Dom här blev det:



Ett par halvhöga pumps att ha på Cherryjobbet. Köpte en kjol för inte så längesen som jag ska ha när dte blir lite varmare. Och då vill man ju inte ha "jumpaskor" på sig till. 299 Kr, Wedins



Ett par mer jumpaskorsaktiga skor. Vi måste ju ha svarta, lite finare skor. De jag har nu funkar väl fortfarande men dom börjar sjunga på sista versen. 349 Kr, Wedins



Ett par joggingskor, har inte haft ett par gym/joggingskor på flera år.. har tagit mammas och andra avlagda skor. Men nu blev det ett nytt par av märket Nike. Rosa var dom ju med. 499 Kr, Stadium.

Skönt att få de sakerna avbockade på listan. Tackar mamma!

Imorgon ska jag ut och inviga skorna. Hoppas verkligen att det inte regnar då med, skulle ju vara kul om dom fick vara rosa och vita i vart fall ett litet tag!

Malle . skor, skooor, SKOOOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0